Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

Reklamační řád

  1. Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
  2. Pokud zjistíte poškození zásilky už při přebírání zboží, balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat. Po sepsání zápisu nás ihned kontaktujte e-mailem na hanunka@hanunka.cz  Urychlí se tak řešení reklamace a náhrady zboží.
  3. Pokud balíček přivezla Česká pošta a uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání.
  4. Pokud váš balíček dorazil přes Zásilkovnu tam je nutné v případě podezření na poškozené zboží si balíček otevřít přímo na pobočce, aby následně byla přiznána reklamace. Máte-li tedy při převzetí pocit, že by obsah balíčku mohl být poškozený, rozbalte si jej přímo tam a případně reklamaci vyřešte se Zásilkovnou. Pokud rozbité zboží objevíte až doma, pošlete nám e-mailem kompletní fotodokumentaci a domluvíme se na dalším postupu.
  5. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
  6. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
  7. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  8. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.

 

Chybějící nebo zaměněné zboží

Zjistili jste po rozbalení balíčku, že vám některá objednané zboží chybí, přebývá nebo je zaměněno za jiné ? Bohužel i takové dny někdy Slečna Hanunka může mít - však je to také jen . . .kreslená postavička. Pokud vám v balíčku některé zboží chybí, nejdříve důkladně prohlédejte veškerý obalový materiál a další části zboží v balíčku. Pokud ani poté nenaleznete chybějící položku, neprodleně nás kontaktujte na e-mailem a určitě neprodleně společně chybu napravíme stejně jako v případě pokud v balíčku naleznete jiné zboží než které jste si objednali.

 

Ohledně všech dotazů ohledně reklamace, vrácení či výměny zboží pište na email: hanunka@hanunka.cz a my Vás budeme co nejdříve kontaktovat.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR):

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Přihlášení zavřít