Reklamační řád
- Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
- Pokud zjistíte poškození zásilky už při přebírání zboží, balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat. Po sepsání zápisu nás ihned kontaktujte e-mailem na hanunka@hanunka.cz Urychlí se tak řešení reklamace a náhrady zboží.
- Pokud balíček přivezla Česká pošta a uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání.
- Pokud váš balíček dorazil přes Zásilkovnu tam je nutné v případě podezření na poškozené zboží si balíček otevřít přímo na pobočce, aby následně byla přiznána reklamace. Máte-li tedy při převzetí pocit, že by obsah balíčku mohl být poškozený, rozbalte si jej přímo tam a případně reklamaci vyřešte se Zásilkovnou. Pokud rozbité zboží objevíte až doma, pošlete nám e-mailem kompletní fotodokumentaci a domluvíme se na dalším postupu.
- Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
- K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
Chybějící nebo zaměněné zboží
Zjistili jste po rozbalení balíčku, že vám některá objednané zboží chybí, přebývá nebo je zaměněno za jiné ? Bohužel i takové dny někdy Slečna Hanunka může mít - však je to také jen . . .kreslená postavička. Pokud vám v balíčku některé zboží chybí, nejdříve důkladně prohlédejte veškerý obalový materiál a další části zboží v balíčku. Pokud ani poté nenaleznete chybějící položku, neprodleně nás kontaktujte na e-mailem a určitě neprodleně společně chybu napravíme stejně jako v případě pokud v balíčku naleznete jiné zboží než které jste si objednali.
Ohledně všech dotazů ohledně reklamace, vrácení či výměny zboží pište na email: hanunka@hanunka.cz a my Vás budeme co nejdříve kontaktovat.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR):
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz